Skip to content

Ovčara i danas ”živi” u Spomen-domu ?

April 13, 2013

lunjo

Kako sam najavila u svom prethodnom postu, u kojem sam i ja na neki svoj način ”obilježila” Dan pada Vukovara, u ovom ću se pak posvetiti isključivo Ovčari i pokušati vam predočiti neke zanimljive činjenice vezane uz nju koje donedavno ni ja sama nisam znala. Svjesna sam da je većina vas upoznata sa događanjima na Ovčari, ali svakako nije naodmet pročitati neke detalje koje vjerovatno većina vas do sad nije znala, a trebala bi.

Što simbolizira Spomen-dom Ovčara ?

Ovčara je ime farme koja se nalazi 5 km istočno od grada Vukovara, danas poznate po srpskom logoru u vrijeme Domovinskog rata . Uz ostale dvije, Grabovo i Jakobovac, činila je zaokruženu sliku bogatstva i moći grofovske obitelji Eltz, a danas pripada vukovarskom poljoprivrednom kombinatu VUPIK.

Na toj farmi danas se nalazi Spomen- dom koji je svoja vrata otvorio 20. studenoga 2006. i mjesto je stradanja mnogih civila i ranjenika u Domovinskom ratu, tijekom…

View original post 341 more words

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

