Skip to content

Kada Te zazovem

June 10, 2013

Kada Te zazovem, Ti mi se sa smiješkom klanjaš
i da Te ne znam, mislila bih da me zadirkuješ.
Već unaprijed riječ Tvoja duhom mi odzvanja
pa što sam ja da me se tako divno spominješ?

Što sam učinila, gdje sam prstom uprla
i kada sam išta dobra za ljude učinila;
što je bilo posebno kada stazu sam utrla
neznanu? Uvijek sam znatiželjna bila.

Uvijek sam se puštala niz rijeke i vjetrove,
uvijek recitirala i pjevala, sva nespretna
za bilo što od onoga čime ljudi slave vjekove.
Puno je bilo dana kad sam bez Tebe bila nesretna.

Trpjela sam, ali to je ionako bilo blizu Tebe,
mada ja za Tebe nikad nisam tada čula,
tek kasnije. Tada sam Ti predala sve potrebe.
Zašto sam tako silno odazivom odjeknula?

“Ti si moja”, reče; “Oduvijek si bila”.
“Zato te nitko nije htio.Tebe sam opečatio
bezazlenošću i duhom, nisi svjesna bila,
koliko sam ti neprijatelja od tebe odvratio.

Jedva sam dočekao čas objavljena svojega
tebi, koja si me srcem strastveno iskala,
ne znajući da si sva od Tijela mojega.
Rekoh ti tek kad si svoj miraz istkala.

Kad si suzno tkanje blagim ludilom obrubila
i kad si smrti rekla neka malo još pričeka
jer ti imaš neki posao: tada mene si uzljubila.
Ja ti se pokazah, svjestan da je moja meka

dobro pripravljena, zato sada sve me više žeđaš.
Tebi ja sam Jedini i Prvi. Tebi ja sam sol od suze
koje više nemaš. Ja ti dajem vjetra u leđa,
a sve samo zato jer me tada istog časa uze”.
906 2019

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

