Skip to content

Sve što smijem

June 12, 2013

Idem jednom slutnjom, ona je od tebe, ona već odavno sad je prošla.
Samo smo se sjećanjem dodirnuli. Slavim ove dane, slavim Boga
kao što i obično činim uvečer, poslije slutnje koja kroz mene je došla.
Držim se pretjerivanjem, ne mislim uopće da je greška osjećaja moga

znati nečiju volju , misliti o tome kako je znam, lako je i pogoditi.
To je čak i oporuka, mogu nazvati bilo kojim imenom to što znam.
Drago mi je što sam tako dosadna, nije mi se bolje moglo ni dogoditi
u mojoj udovičkoj, bijeloj postarijoj dobi u kojoj sa mnom si sam.

Jutros je kos oponašao policijsku sirenu u kratkoj dionici svoga pjeva.
Preokrenula sam stolove u svome skrovištu i bijah vrlo zadovoljna.
To su neke vijesti, tek toliko da se javim i da ih malo otpjevam.
Sve ono preostalo što se zbilo ne smijem reći i nisam voljna.
1206 2135

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

